Onpa ollut hiljainen äitienpäivä. Omaa äitiä ei ole, olen vain itse päivän"sankari". Noh, sillä tavalla yleisellä tasolla. :)

Lapseni teki kakun jo lauantaina. Se muhi yön jääkaapissa, ja nyt siitä on vielä sen verran jäljellä, että ennätin kuvata sen. :) Todella hyvää, söin monta annosta!

Muutoin olen tänään vain etsinyt netistä tietoa ja saanut sitä serkultanikin. Nimittäin menen huomenna lääkärin pakeille. Hän on työterveyslääkäri, enkä odota paljoa siltä käynniltä. Hyvin ymmärtäväinen, mutta en ole varma, laittaisiko tutkimuksiin, vai pitääkö vain korvienväli-sairautena eli luulotautisen höpinöinteinä näitä oireiluja. No, itse tiedän, että todellakin välillä heikottaa, kehon lämpötila laskee huomattavasti, jalka puutuu, ja päätä särkee. Vain jotain mainitakseni. Joo, olen kuullut erittäin nasakan mielipiteen joka hetkeksi tainnutti olennaisen, kun ystävä sanoi:" ei se kuntoilukaan aina ole hyvästä, lepäisit välillä." No, minähän lepään, liikaakin, sillä todellisuudessa nautin nukkumisesta. En läheskään treenaile kuten pitäisi, mutta ko. ystävä ei treenaa ollenkaan, joten ymmärrettävä tokaisu häneltä.

Huomenna on työpäivä. Herätys jo kukonlaulun aikaan. Yleensä nukun jo näihin aikoihin. Nytkin lapset vilistää edestakaisin, ja kommentoin ja laitan koepaperiin välillä nimmaria... nyt ei ole kovin pitkä pinna enää. Olisko oire sekin jostain, heh!

Olen seilannut facessa, ja liittynyt taas ryhmään, jossa ollaan sinkkuja oikein virallisesti, vaikka siis olen leski. Ennen leskeyttä olin "eronnut". Kumpi onkaan "hienompi" titteli? Mutta niin, siellä julkaistaan kuvia esim. lemmikkieläimistä, eli ei mitään vakavaa. En "jaksa" kiinnostua seurusteluasioistakaan yhtään, eli mikä mua vaivaa?  Ehkä vain ennenaikainen vanhuus? Kuulen huomenna, ja ennustan, että ei yhtään mikään! :D

 

20140511_203605-normal.jpg

Tyttäreni leipoma kakku, tosi ihanan makuinen, sisällä valkosuklaata, ja todella kostea koostumus! ;D